23.12.14

Milline ma olen?

Kordasime omadussõnu ja iga õpilane  püüdis oma  nimes olevate tähtedega omadussõnu koos põhjendustega leida. Ma ei muutnud sõnastust, põhjendusi ega keeleuuendusi. Tähelepanelik lugeja saab aru, kellega on tegemist.

Rõõmus, sest mulle meeldib naerda.
Usin, sest ma olen kiire.
Delikaatne, sest mul on hea maitse.
Osav, sest ma oskan sporti hästi teha.
Laisk, sest ma ei jaksa alati teha väga midagi.
Fantastiline, sest mul on kõik korras.


Eeskujulik, kuna ma ei lollita ja enamjaolt olen korralik.
Lahke, kuna ma aitan kõiki, kellel on abi vaja.
Sõbralik, kuna ma ei tülitse.

Aus, kuna ma ei valeta tavaliselt.
Naljakas, kuna minuga juhtub päris palju naljakat.
N
Aktiivne, mulle meeldib väga joosta.
B
Energiline, kuna ma ei saa kaua ühe koha peal olla.
Lõbus, kuna ma teen vahel nalja.

Rahutu, sest ma ei saa tavaliselt tegevustes pidama
Ainulaadne, sest mul on head omadused.
Imeline, ma ei tea, miks.
Abivalmis, sest mulle meeldib teisi töödes aidata.
Naljakas, sest ma olen naljkas.

Frendly, sest ma arvan, et olen sõbralik ja mul on palju sõpru.
Rõõmus, sest mu sõbrad ja klassikaaslased ajavad
mind naerma ja muudavad mu tuju heaks.
Elav, sest ma olen üsna aktiivne.
Isikupärane, sest ükski inimene ei ole täpne koopia kellestki teisest.
Abivalmis, sest mulle meeldib teisi aidata.

Mugav, sest mulle meeldib, kui keegi minu eest asju teeb.
Abivalmis, sest mulle meeldib mõnikord teisi aidata.
Rahulik, sest ma tavaliselt olen rahulik.
Kassisõber, sest mulle meeldivad kassid.
Osav, sest ma olen paljudes asjades osav.

Lahke, sest mulle meeldib teistele rõõmu teha.
Ilus, sest ma olen selline.
Imeline, sest see on mu iseloom.
Sõbralik, kuna mulle meeldivad mu sõbrad.
Aus, sest see on mu iseloom.


Kasulik, sest ma aitan teisi.
Usin, sest mulle meeldib igasuguseid asju teha.
Tragi, sest mulle meeldib õppida.
Tark, sest ma olen olümpiaade võitnud.

Kaunis (ma ei teadnud, mida panna)
Aus- ma ei räägi teiste saladusi välja.
Reisihimuline- mulle meeldib reisida.
Osav- viiuli mängimine on suht raske.
Lõbus, sest mulle meeldib naerda.
Ilus- ma olen haritud.
Nägus- ma hoolitsen enda eest

Rõõmus, sest ma liigun lõbusalt.
Osav, sest ma oskan jalkat.
Hea, mulle meeldib.
Aus. Ma ei valeta.
Naljakas, sest mul on hea huumorimeel.

Energiline, sest mulle meeldib sport ja tantsimine
Lõbus, sest ei taha olla kuri/halb.
Imeline- füüsilises, vaimses mõttes
Sõbralik- meeldib selline olla.
Arukas, sest ma käin koolis.
Best Dancer, sest ma oskan hästi tantsida.
Edev, sest olen lihtsalt selline.
Tragi, sest mulle meeldib sport.
Hea, sest ma ei löö.

Meeldiv, sest mul on palju sõpru ja mulle meeldib uusi sõpru saada.
Abivalmis, sest mulle meeldib teisi aidata
Rõõmus, sest mu sõbrad panevad mind naerma.
Innukas, sest mulle meeldib tantsida ja sõpradega mängida.

Paks, sest ma olen parajalt paks oma parimates aastates.
Aus, sest ma olen enda arust aus.
Ustav, sest ma olen aus, siis vist ustav ka.
Lahke, sest mulle meeldib lahke olla.

Aus, sest see on minu jaoks tähtis.
Nägus
Eeskujulik, sest ma ei lollita koolis ja ei kakle
Tubli, kuna ma teen kõike hästi
Tark, sest ma õpin hästi.

Sõbralik, sest mulle meeldib sõbrustada.
Arukas, sest olen osav.
Superaktiivne, sest olen väga aktiivne.
Sportlik, sest mulle meeldib sport.

Maias, sest mulle meeldib magus.
Andekas, sest ma oskan klaverit mängida ja laulda.
Rutakas, sest lahendan palju ülesandeid väga kiiresti.
Imeline, sest ma oskan matemaatikat väga hästi.
Arukas, sest ma oskan hästi matemaatikat.

Weird, sest mulle meeldib arvuti nii väga, et see on ebanormaalne.
Isikupärane, sest ma olen veider.
Lõbus, sest mind ajab kõik naerma.
Lahke, sest ma tahan lahke olla.
Intelligentne, sest mulle meeldib õppida.
Aus, sest ma olen aus.
Musikaalne, sest mulle meeldib muusika.

Lõbus, sest ma teen teistele rõõmu.
Iseseisev, sest ma teen endale ise süüa, kui vanemaid kodus pole.
Imekõhn, sest ma olen väga kõhn.
Sõbralik, sest mul on palju sõpru.

Naljakas, sest ma teen vahel enda üle nalja.
Osav, sest ma olen paljudes asjades osav.
Vaikne, sest ma ei räägi palju.
Aus, sest ma räägin alati õigust.
Lõbus, sest ma teen igasuguseid asju.
Energiline, sest ma olen iga päev energiline
Eeskujulik, sest ma ei lollita koolis.

Lõbus, sest mul on enamasti kogu aeg hea tuju.
Enesekindel, sest ma julgen vastu astuda.
Musikaalne, sest ma käin pilli mängimas.
B
Erutuv, sest ma erutun päris kiiresti.

Mobiilne, sest mulle meeldib telefonis olla.
Abivalmis, sest aitan abivajajaid.
Reisihuviline, sest mulle meeldib reisida.
Tantsuhuviline, sest käin Hip- Hop- is.
Itiline- see on mu nimi.
Ilmekas (ma ei tea, miks).
Noor, sest ma olen alles 10-aastane
Arvutihuviline, sest olen arvutist huvitatud.



0 kommentaari:

Postita kommentaar