7.2.14

Luuletused kallile koolile- omalooming

Kooli on vaja

Kool on suur ja rõõmus maja,
poppi teha pole vaja.
Muidu jääd sa rumalaks,
elu läheb igavaks.

Koolis õpetajad head,
õpilastel targad pead.
Vahepeal on tähtsad päevad,
näiteks kooli sünnipäevad.

Siis kui õpid hästi sa,
hakkad rõõmsalt elama.
Saad mugavusi lubada,
Mount Everestil ronida.

Kooli igaühel vaja,
jääb sul meelde naerukaja
lapsepõlve koolimajas-
see on väga tähtis kaja.

William

Palju õnne, kool

Kool, sul varsti sünnipäev,
see on väga tähtis päev.
Luuletuse sulle teen,
laulame sul veel ja veel.

Pidu käib meil koolimajas,
rõõmustavad lapsed sajad.
Hüüame nüüd kõik koos,
palju õnne, kallis kool!

Mari

Kool on tore

Mulle meeldib koolis käia,
omamoodi luulet luua.
See on väga- väga tore
ning kool meil pole üldse kole.

Lapsed õpivad nii visalt,
sellest rõõm on emal- isal.
Vaatab iga laps, kui vahva
on see meie koolirahvas.

Koolist lahkuda on kole,
sest koolis on ju väga tore.
Eriti kui lähipäevil
oodata on sünnipäevi.

Kodus mõtlen: “Kooli tahan,”
kuigi kodus pole paha.
Kool meil poleks ülipõnev,
kui me kool ei oleks tore.

Sass Kristofer

Koolimaja

Koolis õpetab üks õps,
ta kontsad teevad klips ja klõps.
Näos on tal meik
ja seljas kena kleit.

Koolimaja on meil beež,
kuid mis toimub selle sees?
Õppetöö käib täie hooga,
nii et lausa higi voolab.

Palju õnne, kallis kool,
siin on sulle minu hool!

Noora

Kool on tore, kool on hea

Mul on uhke koolimaja,
seda minul väga vaja.
Teda rõõmsalt tervitan,
vahest käega lehvitan.

Kodus olles mõtlen ma,
vahest tagasi tahaks ma.
Kool ju tore, kool ju hea,
asjad tunniks valmis sean.

Oled armas, kallis kool,
eal ei jäta mind su hool.

Raian

Meie kool

Meie kool on hea ja pai,
saab targaks Mia ja Mai.
Meil on isegi kaks maja:
suur, kus kultuur,
väike, kus päike.
Vahel küll on äikest,
aga tavaliselt paistab päike.
Iti Mariina

Meie kool

Meie kool on väga ilus,
asub suurte puude vilus.
Toredad on õpetajad,
meid külastavad lõpetajad.

Palju õnne, koolimaja,
sul on õnne väga vaja!
Õpilased  toredad ja head,
neil on väga targad pead.

Liisa

Minu kool

Palju õnne, kallis kool,
sinu sees on minu tool.
Su sees ma õpin hoolega,
enda hea poolega.

Palju õpilasi õpib sinus,
headus sinu vastu minus.
Oled väga tubli sa,
sest meid kõiki õpetad.

Kutt Kaaren

Koolimaja

Koolimaja on väga vana,
juba  116 aastat vana.
Torti ta sünnipäevaks ei vaja,
ainult luuletusi palju koolimajas kajab.

Lapsed kõik järjekorras head,
sest luuletusi täis on pead.
Siis sünnipäev tal lõpeb ka,
ja õnnelik on väga ta.

Elisabeth


Kooliaeg

Kool,  sina oled hea,
õpetad sa minu pead.
Meie kooli laulukoor
alati selles hea me kool.

Meil on head koolimajad,
nendes on meie rajad.
Koolikell kutsub meid kooli,
toredaid tunde ta soovib.

Meil on head õpetajad,
nemad me tunnid lõpetavad.

Arthur


Koolimaja

Minu kallis koolimajas,
kostub täna rõõmukaja.
Hüüame kõik üheskoos,
palju õnne, kallis kool!

Kool on juba väga vana,
ta alla kuulub kaks maja.
Targad on meil õpetajad,
rõõmsameelsed lõpetajad.

Kallil koolil soovin õnne,
palju uusi rõõmsaid põnne.

Freia

Meie kool

Kool, sa oled meile hea.
Õpetad meile, mida me ei tea.
Matemaatikas oleme samuti head,
hoolega õpivad meie pead.

Koolikell kutsub meid kooli,
ta kõigist meist hoolib.
Siis kui tunnist väsinud,
vahetundi see kell meid käsib.

Romet Andreas


Kool

Meie kool saab jälle vanemaks,
ja õpilased aina targemaks.
Meil on suur koolimaja,
tarkust siin igaühel vaja.

Siin saab joonistada, õmmelda
ja uusi asju omandada.
Siin on palju sõpru mul
ja ka sul.

Annabel


Koolimaja

Palju õnne, koolimaja,
sa rõõmuhõiskeis kajad.
Oled juba päris vana,
kogu aeg on meil sind vaja.

Sa oled juba väga vana,
su vanus on ju üle saja.
Mulle meeldib meie koolis,
et igaüks kõigist hoolib.

Maria

Meie tore kool

Meie kool on tore maja,
kostub laste rõõmsat kaja.
Koolis õppima me peame,
siis suureks saades palju teame.

Mulle koolis meeldib väga,
seal ei õpi lihtsalt sägad.
Kas tead, et kool on õppeasutus?
Kui hästi õpid, su vaev saab tasutud.

Meie kooli lühend J W G,
klasside nimed nii A kui B.
Veel need nimed on D ja C,
nii kulgeb meie koolitee.

Jah, nii kulgeb koolitee,
A, B, C ja D.
Nii laulame meie, ja
kui kooli tulete, siis teie ka.

Mu koolil on varsti sünnipäev,
seda rõõmu laste silmis näen.
Kool saab 116
ja kõigist vanem on ta meist.

Lembe

Minu tore kool

Siin on tore, siin on hea,
siin targaks saab mu pea.
Beež on meie koolimaja,
õpikuid siin väga vaja.


Kool saab sada kuusteist,
keegi pole nii vana meist.
Kõik me armastame sind
ja sina armastad mind.

Anett

Minu kool

Sa oled suur ja vana,
sa oled beež ja avar.
Sul on palju õpilasi,
uusi- vanu õpetajaid.

Sul on palju laudu-toole
ja oled üks parimaid koole.
Su sees on rohkelt tarkust
ja hoolega jagad ka õpetust.

Marko


Minu kool

Õppimine on minu töö,
kui vaja teen seda kas või terve öö.
Peakuul on mul teadmisi täis,
tarkuseemand eilegi külas käis.

Meie kool saab aasta vanemaks,
ja kõik läheb palju paremaks.
Meie kool on parim,
mu unistustes ta vanim.

Kurjust me ei taha,
halb on olla väga paha!
Kool on osa teadusest
ja see koosneb ka headusest.

Paul Pärtel

Kool saab 116

Meie kool saab varsti sada kuusteist.
rõõmu sellest tunneb igaüks meist.
See kool pole ainult maja,
mida laps ja õpetaja igapäevaselt vajab.

Kool on väike osa kõigist meist,
siin saad teha nii ühte kui teist:
maalida, joonistada, võimelda,
kirjutada, laulda ja tantsida ka.

Els

Minu kool

Palju õnne minu kool!
Su sisemuses on minu tool.
Õppima me peame siin,
et sa rahul oleks. Vot nii!

Koolis olla mul on hea,
õnneks mul on tark pea.
Suureks saama varsti pean,
kuid ei unusta sind eal.

Rudolf

Minu kool

Kool, kool, mis on kool?
Kas kool on töö või hool?
Kool on A ja kool on O,
kui oled alles noor.

Küll on ikka tore kool,
õpetaja hingelt noor.
JWG on minu kool
ja ongi lõpp sel lool.

Novalee


Minu kool

Minu kool on väga hea,
siin tarkust täis saab minu pea.
Kuid täna, meeles seda pea,
tal tähtpäev- kas sa seda tead?

Kõik kõlab rõõmsaist hõiskeist,
me õnnitleme teineteist:
me kool on sada ja kuusteist.
Ta üldse kõige vanem meist.

Karolin

Meie kool

Õpilased kõik on koos,
õppetöö käib täies hoos.
Kui ma püüan kõigest väest,
kiita saan siis õpetaja käest.

Tänast päeva tean ma peast,
ega küsima pea teiste seast.
Täna meil on pidupäev-
meie kooli sünnipäev.

Kristijan

Kooli sünnipäev

Kool on tore,
kool on hea.
Koolipäevad vastu pea.
Varsti tuleb rõõmus hetk.
Saab kooki ja torti ja
priimat pannkooki.
Ning lõbus on lastelgi,
sest see on kooli sünnipäev.

Kirke









0 kommentaari:

Postita kommentaar