26.2.14

Eesti Vabariik 96- klassipidu

Armsad klassikaaslased ja õpetajad!
Tore, et olete kogunenud kuulama mind kui presidenti. Ma arvan, et peaksime olema õnnelikud, sest elame vabal maal. Me võime avaldada oma arvamust, aga peame arvestama ka teistega. Teil kõigil on oma tugevused ja nõrkused, tuleb need ainult leida ja edasi arendada.
Minu arust võiks see klass siin veel rohkem üritustest osa võtta, näiteks tantsimise ja näitlemisega....Sellepärast et kooliaeg on üks tore aeg, aga tavaliselt saadakse sellest aru alles siis, kui juba suur oled.

Tänan Teid kõiki kuulamast minu tänast kõnet, sest see võib osutuda Teile kasulikumaks kui arvata oskate.


















EESTI TRIKOLOOR

SORINAL SULISEVAD KEVADVEED,
IGATSUGU SÕPRADEGA JOON ASJALIKULT TEED.
NAERUVAHUSED MERELAINE HARJAD,
ISUÄRATAVAD METSMAASIKMARJAD.

MU ISAMAA ON NII ILUS,
UHKE JA SÕJAVIHMA EEST VILUS.
SELGED ALLIKAVEE SILMAD,
TUJUKAD, TUULISED EESTIMAA ILMAD.

VÕRRATUD METSAD JA MAA-ALUSED JÕED,
AJALOOLISED VAREMED KUI ARMSAD ÕED.
LAPS OLLA ON IMETORE,
GLOOBUSEL MU VÄIKEST KODUKANTI SUURT NÄHA POLE.
EHTSALT ERILINE EESTIMAA!

/PAUL  PÄRTEL/











0 kommentaari:

Postita kommentaar