23.4.13

Luuletusi hirmudest


Mina kardan tonti,
mõni hoopis hunti.
Õde kardab äikest,
vend eredat päikest.

Minu isa on visa,
aga kardab, kui ma kisan.
Ema kardab hiiri,
isa päiksekiiri.

Anett


Hirmus karu

Mina kardan väga,
mul on jube häda.
Nüüd  kui telekas käib,
on ka tondid läind.
Mina kardan karu,
sest ta on maru.
Ühes filmis ta
väga kuri ka.
Peidab ennast ta
minu ukse taha.
Kui mul uks on lahti,
pean ma suurt vahti.
Kui minul hirm väheneb,
siis tema ikka läheneb.
Lõpuks tuleb ema,
karu kaob nüüd ära.

Paul Pärel

Minu mured ja hirmud

Kui kodus üksi olen ma,
siis arvan, et uks lahti läeb
ja koll sealt sisse kargab.
Siis teki alla lähen ma,
vaid ainult silmi näha saab.
Puldi kätte haaran ma
ja telekast KMK käima saan.
Õnneks õde koju ruttab,
ja halvad mõtted ära võtab.

Noora Liis

Meie pere hirmud

Mina kardan tonti,
Õde hoopis hunti, ema aga hiirt.
Minema pean siit,
sest isa kardab mõnikord lapsi,
aga lapsed koguaeg papsi.

Karolin Isabel

Õde pelgab papsi,
vend pelgab mampsi.
Tere, tondi hirm,
mina poisi silm.
Mina kardan toitu,
sina kardad tonti.
Telekas läks tööle,
tondid lähevad vööle
Mina kardan ust,
sest see on puust.
Mina võtan vibu,
peatan tondi pidu.
Mina kardan pätte,
neid paharätte.
Mina kardan hiiglasi,
sest nad söövad piigasid.

Rudolf

0 kommentaari:

Postita kommentaar