7.4.13

Kevadluuletused- omalooming


Ikka veel on talv

Mina suusatan,
kuigi ei peaks
Kus on kevad, kas sina tead?

Ootan kevade sündi,
jää ja lumi mingu.
Ratta siis välja vean
ja tuju mul superhea.
Rudolf

Lumine kevad

Appi-appi, mul on mure,
kas meil kevad üldse tuleb?
Tavaliselt aprillikuus
pungad küljes igal puul.

Kuid seekord kõik on läinud vussi,
ilmataat teeb vingerpussi.
Tavaliselt kevad tuli, 
aga nüüd vaid jää ja lumi.
Hirmuga ma olen valvel,
et meil juunis ei tuleks talve.
Kutt Kaaren

Kevade tulek

Sulab jää ja sulab lumi,
kuldnokk meile külla tuli.
Rõõmsalt oksal siristab,
kevadlaulu vilistab.

Oota, oota, vaata seal,
märtsikelluke nüüd tõstab pead.
Tärkab muru, tärkab loodus,
nii see ilm on juba loodud.
Romet

Peaaegu kevad

Kevad on nii äge,
sest talv pole vägev.

Juba sulisevad veed,
kuid ei ole kevad veel.

Öösel külmataat  mis kole,
aga talv ju enam pole.

Päike paistab soojalt,
Aga õhtul läheb looja.
Sass Kristofer

Käes on kevad

Väljas paistab päike,
mina olen väike.
Voolavad veed,
lumi sulanud kooliteelt.
Rohetab rohi ja õitseb aas,
varsakabi õitseb taas.
Sinilill, sinilill, käes ongi aprill.
Anett

Kevade ilu

Linnud õues kädistavad,
kevadiselt sädistavad.
Mina aknast välja vaatan,
kevadpäev mul vastu koidab
.
Lumi juba ära sulanud,
lilled nüüd on tärganud.
Mulle kevad väga meeldib,
ratas kuurist välja veereb.
Raian

Kevadel

Kevadel vulisevad veed,
teel voolavad need.
Linnud sädistavad puul,
lastel naeratavad suus.

Kõik veel lõbutsevad,
ka  suure lõbutsevad,
sest käes on KEVAD!
Karolin Isabel

Kevad

Päike paistab, õitseb aas,
Lumi suland õuealalt.
Ülan ja sinilill,
kelluke teeb kõll-kõll-kõll.
Linnud siristavad aias,
lapsed kõik on maiad.
Annabel

Lumikelluke

Juba kumikelluke
väikse kuuse all.
Seal on mõnus olla,
kuiv ja soe on tal.
Lumikelluke saab sõbraks
väikse sinilille.
Koos nad on seal kuuse all,
kaunid kevadlilled.
Liisa

Kevade tulek

Juba sulisevad veed, lilled õitsemata veel.
On nii tore mängida ja lahe lustida.
Sõpradega veeretan viimaseid lumepalle ma,
tuppa tulen rõõmsana, ema küpsetab head.
Noora Liis

Kevad

Tilk-tolk, tilguvad jääpurikad,
sirav päike teeb põsele pai.
Rõõmust säutsuvad linnud põõsastes,
sulav lumehang poriseks sai.

Õrn-.mahedad värvid veel raagus puudel,
vallatult vulisevad veed.
Naerusära laste suudel-
kindlad kevadmärgid on need!
Paul Pärtel

Kevad

Räästast tilgub tilk-tilk-tilk,
lumi suland silmapilk.
Lilli mullast veel ei tule,
pühapäeval värvin mune.

Pajutibud kraavis reas,
kõigil karvamütsid peas.
Ojas vulisevad veed,
Vares kõnnib mööda teed.

Päike juba annab sooja,
palju hiljem läheb looja.
Pargis laulab väike lind,
kevad rõõmustamas mind.
Freia

Kevadlapsed

Puudel nüüd on juba lehed,
suureks kasvand väikemehed.
Talvel toas nad istusid,
arvutit seal mängisid.
Nüüd nad õues tuuseldavad,
mängusõda suurendavad.
Kevadloodus nüüd on õues,
pajuurvad on mul põues.
William

Mõtted

Lumi sulanud on juba,
kuid siiski on hea soe tuba.
Õues mängima ehk peaks
või siis tuba korda seaks.
Kuid õppima  ma pean,
siis on aastahinded head.
Pärast seda õues mängin
või mänguväljakul hängin.
Els Aleksandra


Varakevad

Karu ärkab talveunest,
kevad äratab ta üles.
Lumikellukene tärkab,
mina teda kohe märkan.

Nüüd kõik ojad sulisevad,
märtsikellad helisevad.
Seda juttu kuuled soos
ja see ongi kogu moos.
Mari

Kevad saabus

Kevad saabus nagu viuhti.
Kevadised tuuled puhuvad siuhti.
Õues on lund juba palju vähem.
Talv varsti täitsa ära läheb.
Sulisevad veed, enam ammu ei sõida reed.
Koer lõbusalt jookseb õues,
minule kevade hõng poeb põue.
Lembe

Kevad

Õue soojendab nüüd päike,
lumemmest jäänud järgi hunnik väike.
Mullast lilleõis on välja tulnud,
temal ka pikk talv on olnud.

Vulisedes voolavad sulanud veed,
kes küll teab, kuhu lähevad need?
Koolist lapsed koju ruttavad,
õue mängima kõik tõttavad.
Maria

Meil on ilm nii soe,
et külmataat kohe peitu poeb,
vanaisagi enam lehti ei loe,
sest väljas on nii soe.
Me karuott lõpuks ärkas talveunest
ja lilleõiski tärkas ning märkas,
et kevad on käes.
Suure sahinaga lendas linnupoeg teatega,
et väljas on nii soe.
Plirts-plarts, käes on märts.
Iti Martiina

Kevadel

Kevadel loodus tärkab
ja lilleke mullast ärkab.
Taevas paistab päike
ja linnuke oksal on väike.

Loodus on ilusas säras
ja taevas nii sinine täna.
Päike enda sooja kiirega
pai nüüd teeb  lumele
ja kõik nii ära sulabki.
Elisabeth


Kevadel on väga soe,
puudel lehti nüüd sa loe.
Loe ka raamatuid, kui sul
huvi on vaid.
Kirke

Kevad

Päike paistab,
ilus ilm,
loodus kõik õide puhkeb.
Linnud koju saabuvad, metsas karud ärkavad,
 kevadet nad märkavad.
Kristijan

0 kommentaari:

Postita kommentaar