22.4.13

Head lapsed on paid jt luuletusi


Head lapsed on paid

Lapsel on õigus mängida,
laulda ja minna sängi ka.
Laps saab käia õues,
kevadrõõmud põues.

Laps ei peaks kedagi lööma,
vaid tervislikku toitu sööma.
Ja kui laps on hea ning pai,
siis ootab teda suhkrusai.

Liisa 

Hoian Eestimaad

Viie aasta pärast sada
on me Eesti vana juba.
Eestmaa ma paremaks muudan,
nii palju, kui vähegi suuda.

Ma arvan, et juba varsti
heitgaas heidetakse prügikasti.
Ja kõigil vanematel on töö
ning lastel on laua peal söök.

Saja-aastane Eesti- kõigil on hea,
hoian teda, meeles pea!

Mari 

Hirm

Kui ma väike olin,
kartsin kurje kolle.
Aga praegu mureks mul-
tõesti asi täitsa hull-
on hoopis hulkuv pätt,
tuleb näitab oma kätt.
Võtab ära telefoni,
minust üldse ta ei hooli.
Millega saan helistada linna,
mis kell on vaja trenni minna?
Telefoni saan ehk uue,
aga hirm ei kao mu juurest.

Iti Martiina 

Hirmud

Kuskil kuulen praksu
või ehk ukselingi naksu.
Mõni kardab kurja mampsi,
mõni hoopis turris papsi.

Öösel kuulen salajasi samme,
keegi pillab põrandale komme.
Üks mu sõpradest argpüks,
aga õnneks ainult üks.

Äkki käib siin luupainaja
või siis hoopis mõõganeelaja?
Äkki alles on veel tont
või mu voodi alla on kont?

Hirmul tõesti suured silmad,
hirmutab mind ilmast-ilma.
Kui kord suureks saan,
kaob ka tont, usun ma.

Annabel 

Hirmud ja mina

Ma vahel kardan väga
ja ka  murega on häda.
Kui ma üksi olen kodus,
pole hirmud üldse ohus.

Hirmudel on väga paha,
kui ma lugeda vaid tahan.
Lugeda on tõesti tore,
 hirmul sellest aimu pole.

Muretseda poleks mõtet,
kui mul kodus raadio oleks.
Kuid ka muredel on häda,
kui telekas teeb kära.

Õhtul, kui magama lähen,
istuvad hirmud jälle pähe.
Kohe siis hakkan lugema
ja hirmud pagevad minema.

Sass Kristofer 

0 kommentaari:

Postita kommentaar