10.12.13

Täna...

Tähtedest moodustuvad silbid, silpidest sõnad, sõnadest laused, mõtted...Kuidas neid õigeid sõnu leida, et valmistada teistel rõõmu ja olla ka ise õnnelik? Aitab ehk järgmine tsitaat.
"Olles teadlik kannatustest, mida põhjustab mõtlematu kõne ja võimetus teisi kuulata, tõotan kasvatada endas armastavat kõnelemisviisi ja tähelepanelikku kuulamist, et kinkida kaasinimestele rõõmu ja õnne ning neid kannatustest vabastada.

Teades, et sõnad suudavad põhjustada nii õnne kui kannatusi, tõotan õppida rääkima ausalt, sõnadega, mis sisendavad enesekindlust, rõõmu ja lootust.

Ma olen otsustanud mitte levitada uudiseid, milles ma pole kindel.

Ma ei kritiseeri ega mõista hukka midagi, milles ma veendunud pole.

Hoidun kuuldavale toomast sõnu, mis võivad tekitada tüli või lahkhelisid.

Teen kõik selleks, et lepitada ja lahendada kõiki tülisid, kui tahes väikesed need ka poleks."


-Thich Nhat Hanh, "Õnn"


0 kommentaari:

Postita kommentaar