8.12.13

Intervjuud,Freia, Kutt, Elisabeth küsitleja rollis

Hiljuti oli õpilastel loovülesandeks intervjuu läbiviimine ja kirjutamine. Tööprotsess oli erinev, intervjuud erinevate inimestega on väga põnevad.
Kui intervjueeritav ja intervjueerija on nõus oma kirjatööd lugejatega jagama, siis palun saada trükitud intervjuu õpetaja postkasti.

Intervjuu Maiega

Mina: “Tere, kas teil on hetk aega, et vastata mu küsimustele?“
Maie: “Jah, loomulikult.“
Mina: “Kelleks te väiksena saada tahtsite? Miks“
Maie: “Tahtsin saada loomaarstiks, sest mulle meeldisid loomad. Kodus olid mul ka kass ja papagoi“
Mina: “Aga nüüd olete te hoopis loomaarst, kuidas see juhtus?“
Maie: “Peale põhikooli pidin valima ameti. Kuigi mulle väga meeldivad loomad, ei meeldi mulle veri. Otsustasin, et hakkan hoopis inimesi aitama ja minust sai optometrist.“
Mina: „Kes on optometrist ja mida teeb optometrist?“
Maie: “Optometrist on spetsialist, kes uurib nägemist ja aitab prille valida ning suunab vajadusel silmaarsti uuringule.“
Mina: “Kas teil käib palju patsiente?“
Maie: “Kahjuks küll. Inimesed peaksid oma silmade eest rohkem hoolt kandma.“
Mina: “ Kas teile meeldib teie töö?“
Maie: “Meeldib küll. Mul on hea meel, kui saan teisi aidata.“
Mina: “Millega te vabal ajal tegelete?“
Maie: Koon, heegeldan ja käin jalutamas.“
Mina: “Tänan, et leidsite aega meie väikese intervjuu jaoks. Head päeva!“

Intervjueeris FREIA



Kuidas on sakslasel elada Eestis?


Intervjuu minu vanaisa Wolfgang Kind’iga, kes on rahvuselt sakslane, kuid elab Eestis.


Mis on ühele sakslasele Eestis kõige huvitavam?

Inimesed ja ilus loodus.

Mis on kõige suuremad erinevused Saksamaa  ja Eestimaa vahel?


Eesti on noor riik ja Eesti ei ole veel seadustega valmis, aga Saksamaa on suur riik ja mitusada aastat vana.

Mis asjad on Saksamaal paremad kui Eestis?

Saksamaal teenib inimene sama töö eest rohkem raha. Saksamaal on inimestel kord ja puhtus väga tähtis, see teeb elamise palju lihtsamaks.

Mis on Eestimaal parem kui Saksamaal?

Sellises noores ja väikses riigis on hea ja huvitav elada.

Kuidas läheb sul eesti keelega?

Ühele sakslasele on eesti keel väga raske, kui ta on juba vana inimene. Keeli peab õppima, kui sa oled noor.

Mis aastal sa esimest korda Eestit külastasid?

Ma külastasin Eestimaad aastal 1989. Ma tahtsin aidata Eesti inimesi sellega, mida nad vajavad elamiseks.

Mis ametit sa noorena Saksamaal tegid?

Ma olin Schloß Plöni Gymnasiumis keskkooli õpetaja. Ma õpetasin geograafiat, majandust ja kehalist kasvatust.

Mitmes riigis sa oled reisinud?

Kõikides Euroopa riikides välja arvatud Iirimaa ,Gröönimaa ja Island. Aafrika ja Aasia  riikides.

Kelleks sa väiksena tahtsid saada?

Ma tahtsin saada metsnikuks. Elada looduse keskel.

 
Intervjueeris Kutt Kaaren 


Intervjuu jalgrattur Kristo Ebrasega.


1. Kui kaua sa oled tegelnud jalgrattaspordiga?
V: Ma olen tegelnud jalgrattaspordiga 2 aastat.

2. Miks sa hakkasid selle spordialaga tegelema?
V: Selle spordialaga hakkasin tegelema, kuna jalgrattasõit   mulle lihtsalt meeldis. Hea on viibida värskes õhus ja treenida.

3. Kas sa teed üksi jalgrattasporti ja kui teed mitmekesi, siis kellega?
V: Teen jalgrattasporti koos venna Kaido Ebrasega.

4. Mis marki ratas sul on?
V: Mul on Specialized Epic S-work 2013.

5. Kas sa oled tegelenud mõne teise spordialaga? Kui jah, siis millega?
V: Jah, autospordiga - sõitsin vormeliga.

6. Mis oli su parim koht ja mis võistlustel sa selle koha said?

V: Vormelis olin 2006.a Ida-Euroopa meister ehk esimene. Rattasõidus on parim koht 23. Saaremaa võistlustel.






















 

Oma isa intervjueeris Elisabeth


0 kommentaari:

Postita kommentaar