12.5.13

Mõtteid vanaemadest


Minu vanaema

Minu vanaema on lahke, sihikindel, hea kokk, ei jäta homseks ega ülehomseks töid  ja hoolib oma lastelastest. Söödab ja õpetab meid ning mängib meiega. Ta on tark vanaema. Ta lõpetas Tartu Ülikooli.

Maria


Mul on vanaemasid kaks,
kuid kumbki pole paks.
Nad mõlemad on toredad
 ning üldse pole koledad.
 Ma kaarte mängin ühega
 ning igav pole ka teisega.
Ma õudselt neid ju armastan
 ja väga palju kallistan.

Sass

Minu vanaema on tore
 ja ta pole üldse kole.
 Mulle meeldib mu vanaema,
 kuigi vahest kuri on tema.
Mu vanaema on tark
 ja käes tal pole kark.
 Vahest teeme vanaemaga süüa
 ja siis ta ütleb:“ Kedagi ei tohi lüüa!“
 Vahest laulame kõik koos,
pärast oleme mänguhoos.
 Mulle meeldib mu vanaema,
 sest ta pole nagu kanaema.

Liisa

Minu vanaemale meeldib lugeda ja ristsõnu lahendada ning ta usub paranormaalsetesse nähtustesse. Talle meeldib ka Tartus minu ema õel külas käia. Minu vanaema elab Tallinnas ja ta käib meil kaks korda nädalas külas.

Freia

Mu vanaema on
nüüd kohe väga tore.
Ja kui abi vajad sa,
siis mind ikka aitab ka.
 Minu vanaema on
 kõige parem ja kenam!

Paul Pärtel

Mu vanaema on tore ja lõbus. Ta mängib, jalutab meiega ja teeb väga head sööki. Talle meeldib palju reisida, ta on käinud Singapuris, Balil, Tais jne.

Elisabeth

Minu vanaema on hea, lahke, hoolitsev, armas ja tore. Minu vanaemale meeldib ristsõnu lahendada. Talle meeldib väga köögis süüa teha. Minu vanaemale meeldib minu juures see, et mul on head hinded.

Anett

Minu vanaema on lahke, tore, abivalmis, töökas, noor ja ta ostab mulle uusi asju ning magusat. Ta aitab koduseid ülesandeid teha ja lahendab minuga ristsõnu. Ta koob mulle ja minu vennale villaseid sokke.

Kristijan

Mu vanaema on hea,
 ei pahanda ta minuga.
Ta annab melle kommi,
 mitte mingit pommi.
Õpetab ta mind
ega mitte sind.

Karolin

Mu vanaema on heasüdamlik.
Ta on abivalmis.
Tal on hea söök.
Ta tahab minuga palju koos olla.
 Ta aitab natuke inglise keeles.

Arthur

Mu vanaema on kui masin,
 kuid ta tuju pole kasin.
Temaga on lõbus koos,
kogu aeg me mänguhoos.
Kui ta sööki teeb,
pott tal tulel keeb.
 Koos temaga maal on lõbus,
sest ta veel on täitsa kõbus.
Tema parim vanaema
tervel maal ja terves linnas.

?



0 kommentaari:

Postita kommentaar