12.5.13

Laste mõtteid...


Minu pere

Mul tore pere on
ja raudselt kõik on norm
Meid peres koos on palju
ja õega käime kaljul.

Mul kodus on nii tore,
et iial igav pole.
Me sõpradega koos
ja suures mänguhoos.

Mu kodu super kena,
hea isa, hea on ema.
Ja lõbus on meil  igal pool
ning reisida on suur me soov.

Sass

Tore pere, lõbus pere,
ikka teab, kuis öelda:“Tere“
Ema imeliseim seal
ja ka kogu ilma peal.

Sööki teeb ta nagu ingel,
ei ta pole sõjarindel.
Koristamist tähtsaks peab,
kõik ta oma kohale seab.

Kui ma oleksin tema,
siis ka maailma parim ema.

Els Aleksandra

Üks väga tore pere

Tore pere võib olla väike,
ma tõin lihtsalt ühe näite,
et kui peres on viis liiget,
ei see anna topelt kiidete.
Sõbralik võiks olla pere,
igal hommikul öeldakse: “Tere!“
Maikuu teine pühapäev - tore päev,
siis on kõigil emadel pidupäev.
Mari

Tore pere ütleb: „Tere!“
Naerust rõkkab lõbus pere,
rõõmust rõkkab rõõmus pere.
Ütleb jälle: „Tere-tere!“
Lõbus pere- see on  tore,
rõõmus pere- see on tore.
Lembe

Tore pere on selline, kus on kõigil hea olla. Õnnelikus peres on kõik sõbralikud ja lahked, ei tülitse iga päev, vaid on rõõmsad. Lapsed mängivad koos isaga lauamänge. Ema teeb köögis väga head sööki ja mina õpin kodutöid.
Kristijan

Tore pere oleks koos nagu kõik teised perekonnadki. Lõbus pere lõbutseb koos, näiteks minnakse loomaaeda, lõbustusparki või kuhugile. Tore pere reisib koos. Ema-isa lõbusad, peaaegu kõike teevad nad, aga tingimus on ikka selline- pahandust ei tohi teha, muidu. kõike ei saa. Õde käib kinos ja venna mängib lõbusalt.
Romet



Toredas peres tehakse kõike koos: käiakse söömas, käiakse reisimas, käiakse kinos. Toredas peres on ka kass. Kuid kui on juba kass peres, siis ei tohi koera võtta.
Marko

Tore pere oleks koos, poleks vaene pere. Peres oleks koer või kass, oleks lahkust ja soojust.
Arthur Rohan

Toredas peres on ema, isa ja kindlasti laps(-ed). Tore pere saab omavahel hästi läbi ja on koos ning mängitakse lastega.
William

Mul on väga tore pere,
rõõmsalt hüüavad nad mulle: „Tere.“
Tore paps,
tore mamps.
Siis kui ärkan üles,
olen kohe ema süles.
Õde on mul ka,
Rudolf olen ma.
Koolis käib ka laps,
seal käia ei taha enam paps.
Pere on tore,
mitte kole.

Rudolf

Minul on tore pere,
see pere oskab öelda: „Tere!“
Ma olen oma pere liige,
see vägagi tähtis ja olen kiire.
Raian

Mul on tore pere,
kõik ütlevad alati „Tere!“
Kui ma lähen trenni,
vesi voolab mööda veerenni.
Annabel

Kui ma oleksin ema, siis ma tahaksin ühte last ja ma käiksin oma lapsega reisil. Teeksin oma lapsele nalja, oleksin hea ja lahke. Ma lubaksin käia oma lapsel ostukeskuses. Laseksin valida oma lapsel ja mehel kordamööda toite.

Iti Martiina

Kui oleksin ema, siis, ma oleksin hea nagu minu ema. Ma ei riidleks mitte kunagi oma lastega. Ja teen neile, mida nad tahavad.

Karolin

Kui ma oleksin ema,
oleks alati ma kena.
Kui oleme kõik koos,
on alati lust täies hoos.

Kui oleksin ma ema,
hea, hooliv, usin ema,
ei jätaks pesu pesemata
ega lapsi kasimata.

Maria

Kui ma oleksin ema, oleksin ma viisakas ja viks, ei hooliks enam lollustest. Peseks pesu, teeksin süüa...teeks kõike, mida emad üldse teevad. Vabal ajal aga läheksin kohvikusse, kinno, restorani, aga vahest ikka mängiksin ka lastega.

Elisabeth

Kui ma oleksin ema, siis ma oleksin  kena
ja lapsele luksust pean lisama enam.
Ilusaks peavad kasvama nemad,
siis silmad mul hakkavad vesistama.
Kui bussiga shoppama teel,
siis sõita tahame veel ja veel...

Noora Liis

Kui ma oleksin ema,
oleks alati ilus ja  kena.
Tark ja lahke oleks ka,
laps uue tutimütsi saaks.
Siis kui laps läeb lasteaeda,
shoppamiseks pole aega.
Tööd ma arvutis siis teen,
lasteaeda aega minna veel.
Aga elu läheb edasi
ja laps kasvab suuremaks sedasi.
Varsti laps läeb kooli
ja enam muust ei hooli.
Ema olla on tore,
temast paremat maailmas pole.
Liisa

Kui ma oleksin ema, oleksin lahke ja hea. Riidleksin natuke, kui lapsed lõhuksid ära mu vaasi ja ennast poriseks määriks, siis peseksin nad ära ja killud koristaksin ka ära. Aitaksin nende kodutöid teha ja nende eest koristada.
Anett



0 kommentaari:

Postita kommentaar