27.1.13

Head sõbrad


Head sõbrad
Annabel

Ühel külmal suvepäeval oli kõrbes hakanud lund sadama ja kõigil loomadel oli väga külm. Papagoi läks orava juurde. Papagoi palus: „Kallis orav, kas sul on mulle midagi sooja anda?“ Orav ütles: „Kahjuks ei ole, aga ma võin sulle kuuma kakaod anda.“ „Aitäh, orav!“ ütles papagoi ja astus sisse. Mõne aja pärast koputas uksele haldjas ja anus: „Palun anna mulle midagi sooja.“ Orav ütles: „Kahjuks mul pole midagi anda. Aga ma võin sulle anda kuuma kakaod.“ „Aitäh,“ ütles haldjas ja astus sisse. Kui ta märkas papagoid, küsis ta: „Mis sina siin  teed?“ papagoi vastas: „Ma tulin sooja kakaod jooma.“ Nad tegid koos pannkooke ja jõid kuuma kakaod. Varsti jäid magama. Kui nad hommikul ärkasid, nägid nad ühte tüdrukut. Nad olid väga hirmul, sest ei olnud näinud mitte kunagi ühtegi tüdrukut. Tüdruk küsis: „Kes teie olete? Mina olen tüdruk Kätlin.“ Nad tutvustasid ennast tüdrukule.




Maria
Ükskord enne sügist hüppas jänes Juss metsas ringi ja komistas puu juure otsa. Ta sai jalale väga haiget ja ei saanud enam edasi hüpata. Jänkust jooksis mööda rebane Rein. Rein nägi, et jänesel käpp valutab ja ta otsustas abi kutsuda. Kui rebane otsis abi, nägi ta linnuke Tsirtsu mööda lendamas. Rebane rääkis linnukesele jänese õnnetusest. Koos otsustasid nad veel abi kutsuda. Ühel lagendikul nägid  nad väikest tüdrukut marju korjama. Loomad palusid tüdruku appi. Kolmekesi mindi jänest otsima. Linnuke lendas ees ja näitas teed. Jänese juurde jõudes nägid nad, et sipelgad olid asunud jänest ründama. Tüdruk võttis jänese sülle ja viis ta sipelgate juurest minema. Sellest ajast peale on nad lahutamatud sõbrad.



Freia
Oli suvi. Kõik lapsed olid koolist minema jooksnud. Vanaema tuli Liinale külla ja kinkis talle merisea. Liina  oli väga õnnelik. Ta pani loomale nimeks Pipi. Liina läks järgmisel päeval nädalaks ajaks laagrisse ja võttis Pipi kaasa. Laagris oli üks poiss, kes oli Liina peale kade. Ta tahtis endale merisiga, aga tal polnud. Ta otsustas teeselda. Et ta vihkab loomi. Poisi nimi oli Matt ja ta hakkas Liinat narrima.
Ühel päeval kui Matt jälle Liinat narris, nägi seda Tom ja ajas Matti ära. Liina tänas Tommi. Matt ei kiusanud Liinat enam üldse ja Liinast ja Tommist said parimad sõbrad.





Rudolf

Ükskord läksid Kutt ja Rudolf samasse kooli. Nad said väga headeks sõpradeks. Ükskord kutsus Kutt Rudolfi enda poole. Nad läksid Kuti poole päris kaua. Kui Rudolf ja Kutt jõudsid Kuti poole, hakkasid kohe arvutiga mängima. Kuti isa ütles, et ei tohi liiga palju arvutis mängida. Kutt ja Rudolf ütlesid: „Okei.“ Kutt ja Rudolf hakkasid muid mänge mängima. Rudolf tegi ükskord sohki. Kutt ei olnud enam Rudolfi sõber. Nüüd kutsus Rudolf Kuti külla. Rudolfi juures said Kutt ja Rudolf uuesti sõpradeks.


Lahked sõbrad
Arthur Rohan Ait

Siil ja öökull lähevad kooli. Siil küsib öökullilt: „Ma unustasin pliiatsi koju, kas sa võid mulle laenata?“ Öökull laenab hea meelega. Siil tänab väga. Päev hiljem küsib öökull siililt: „Kas sa võid mulle teritajat laenata?“ „Võin ikka!“ ütleb siil lahkelt. Sõbrad on ikka lahked sõprade vastu.

0 kommentaari:

Postita kommentaar