17.10.12

Leivatund Leivahaldjaga

 Mina arvasin, et tuleb tavaline eesti keele tund, aga tuli hoopis leivatund. Kogunesime saali ja üks tädi rääkis sellest, kuidas leiba tehakse. Kõige paremini jäi mul meelde, kuidas see tädi rääkis, et vanal ajal, kui leivategemine luhta läks, jäi kogu pere nälga. Kõige parem oli aga see, et sai maitsta kahte erinevat leivasorti.
/FREIA/

Kõigepealt meeldis mulle see nimi- LEIVAHALDAJAS. Kui ma saali läksin, tundsin nii head leivalõhna, et ma lihtsalt seisin ja nautisin seda nii mõnusat leivalõhna.
/KAROLIN/
 Kui ma teada sain, et täna tuleb Leivahaldjas, olin väga ärevil. Leiba on äge teha. Seal on vaja mõnusalt sõtkuda. Leivapojuke on armas. Isetehtud leiba oli nii-nii mõnus maitsta. Isetehtud leib on nii-nii-nii hea ja maitsekas.
/PAUL PÄRTEL/

Täna tuli meile külla Leivahaldjas. Kõigepealt sain tead, et juuretisepoega on vaja ja see on nagu beebi.
/KUTT/
 Õppisin leiba tegema. Kuulasin uusi sõnu: juuretisepoeg, rukkilinnasejahu; uusi väljendeid: leib laulab...Sain teada kõik koostisosad, mida leivategemiseks vaja läheb.
/WILLIAM/

Enne leivatundi arvasin, et leiba on kerge teha. Aga kui tund algas, sain aru, et see on raske . Kui ma seda maitsesin, oli see väga hea.Kuid ma ei saa aru, miks see nii hea oli.
/SASS/
 Oli tore kuulata, kuidas leiba tehakse. Kunagi tahaksin isa ka leiba küpsetada. Oli tore, et Leivahaldjas käis külas.
/KIRKE/

Täna käis meil koolis Leivahaldjas. Ta näitas meile, kuidas leiba tehakse. Kõige esimesena võttis ta leivapoja, siis pani poja vanni, ootasime natuke. Võtsime teise leiva ja panime veel koostisosi, pärast saime kandikult leiba proovida.
/NOOAR LIIS/
 ....Ma sain veel sõtkuda, väga tore oli!
/ELISABETH/
Saime ka ise leiba maitsta. Ennem ütles tädi vahvaid nimetusi leiva kohta, mõned lapsed said ka Leivahaldjal abiks olla.
/MARI/

 Mulle meeldis sellepärast, et mul oli kõht tühi ja ka see leib oli maitsev, nagu alati ise tehtud leib.
/RAIAN/
Ma õppisin leiva kohta "rukkilinnasejahu "ja see tund oli väga tore.
/MARKO/

0 kommentaari:

Postita kommentaar