4.9.12

Soovid klassikaaslastele...


  • Kallid klassikaaslased, head õppimist ja head kooliaastat 2.a klassis!

  • Ma soovin oma klassikaaslastele head õppimist ja et neil kõik hästi oleks.

  • Ilusat kooliaastat ja palju häid hindeid.

  • Ilusaid kiitusi ja vähe märkusi tervele klassile.

  • Head õppimist teile.

  • Soovin teile head uut kooliaastat ja häid hindeid.

  • Ma tahan, et mul läheks koolis hästi. Ja ma loodan, et kehalises me mängime jalgpalli. Head kooliaastat!

  • Soovin kõigile toredat õppeaastat!

  • Mina soovin teile kõigile, et leiaksite veel uusi sõpru ja ilusat kooliteed!

  • Head õppimist ja ilusat kooliaastat!

  • Palju õnne uue kooliaasta puhul!

  • Looodan, et tervel klassil läheks hästi, oleksid ainult neljad- viied.

  • Olge hea klass ja olge õpetajale head lapsed. Head teist klassi!

  • Soovin kõigile head õppimist ja kooliaastat!

  • Palju rõõmu ja sõprust teile. Jõudu korrapidajatele ja ilusat 2.a jätku.

  • Soovin kõigile ilusat uut kooliaastat ning ilusaid viisi.

  • Head õppimist ja häid hindeid!

  • Toredat uut kooliaastat ja häid hindeid!

  • Ma soovin ilusat kooliaastat ja kõike head!

  • Ma soovin kõigile head kooliaastat ja soovin kõigile, et nad õpiksid viitele.

  • Soovin, et  sel kooliaastal läheks kõigil hästi.

  • Soovin häid hindeid ja palju toredaid kogemusi!

  • Ilusat kooliaastat kõigile!
23 südamest tulnud head soovi ootavad täitumist!

0 kommentaari:

Postita kommentaar