24.9.12

Mõeldes sõbrast ja iseendast


KES SÕPRU TAHAB LEIDA, PEAB ISE OLEMA SÕBRALIK!


SÕBER


Kui sõber kukkus, haiget sai,
siis lohuat ja tee ka pai.
Kui ikka nukker on ta meel,
võid kalli- kalli teha veel.
Ja kui ei lohuta ka see,
siis oma kompvek pooleks tee.
L.Tungal

Arvan- igas inimeses on midagi head, tuleb ainult üles leida see.

„Kes klassikaaslastest on kõige sõbralikumad? Kas mina olen? Kuidas ma oma käitumist hindan? Kas minu käitumine on teistele ebameeldivusi põhjustanud? Kes on eksinud meie klassi reeglite vastu?“  Nendele ja paljudele teistele küsimustel tuleb pidevalt vastuseid otsida, sest me kõik  muutume pidevalt, ja kõik me ümber muutub pidevalt...

  • Mulle meeldib Liisa, sest ta tuleb vastu ja kallistab!
  • Annabel on väga tore.
  • Karolin on lahke ja tore.
  • Lembe on nii heatahtlik.
  • Maria on väga sõbralik, tore ja abivalmis.
  • Romet on sõbralik ja kaastundlik.
  • Sass on sõbralik ja lahke.
  • Noora abistab mind alati
  • Paul on tore, lahke ja teeb nalja.
  • Kutt ja Rudolf teevad nalja.

Nimetati kõiki tüdrukuid, poiste sõbarlikkust märgati kõige rohkem Sassi,  Pauli ja Rometi juures. Heaga saavutab väga palju, positiivne eeskuju võiks olla nakkav! Ja alguse saab kõik siiski iseendast.




0 kommentaari:

Postita kommentaar