3.9.12

Sassil on põhjust suvega rahule jääda


Minu suvi



Minu sünnipäev oli kõige toredam asi. Seal olid Maria, Paul, Jürgen ja minu lasteaiasõbrad ja naabrid. Me mängisime ja sõime torti.

 
Juulis käisime Arthuriga mööda Eestit ringi sõitmas. Esimese reisi tegime ema ja minu väikese õe Liisbetiga, teise koos Arthuri ema ja vanaemaga.

Minu emaga käisime kõigepealt Vudilas, kus jäime paduvihma alla, aga mängisime ikka edasi.



Pärast sõitsime minu suvekoju ja mängisime Arthuriga jalgpalli, samal ajal kuivatas ema meie märgi riideid. Hommikul sõitsime Tartussse AHHAA keskusesse ja ööseks läksime onu Alari juurde, kus mängisime Wii'd. Järgmisel päeval käisime Popside kontserdil, kus saime rütmipille kaasa mängida. Pärast läksime koju, aga hommikul sõitsime Vembu-Tembu maale, kus oli ka väga lõbus.

Arthuri ema ja vanaemaga käisime Narva kindluses, seal me nägime, kuidas lasti kahurist pauku ja saime voolida savikujukesi. Õhtul käisime Toila Spa's ujumas ja ööseks läksime kämpingusse. Järgmisel päeval käisime kaevanduses ja Alutaguse seikluspargis. Viimasel reisi päeval käisime Kuremäe kloostris, kus ma sain kuldmündi ja sealt läksime otse Rometi sünnipäevale.



Suvel käisime perega veel Hiiumaal, Haapsalu lossis, Nõval laulva liivaga rannas ujumas, Padise kloostris, Jumindal kividel hüppamas, Alatskivi mõisas, Kallastel, Emumäe vaatetornis, Põlvamaa talurahvamuuseumis, Kurgjal ja veel mitmes kohas.

Haapsalu lossis
Padise kloostris
Emumäe vaatetornist alla vaatamas


Suve lõpus olin Võrus puhkpillilaagris, kus mängisime kolm korda päevas pilli ja lõpuks oli kontsert. Vabal ajal mängisime poistega ööbimiskohas ja käisime poes.

Kokkuvõttes olen ma oma suvega väga rahul.

0 kommentaari:

Postita kommentaar