8.11.11

Kas paneb mõtlema?

Marial lisandus taas üks kuldne karikas ja esikoha medal, seekord
sünkroon-
hüpetes.

Imetlusväärne, kas pole?

Siinkohal tahan kirjutada teile oma kogemustest. Kui ma olin noor õpetaja, tuli mul ka kehalise kasvatuse tunde anda. Olin üsna treenitud ja näitasin õpilastele kõiki harjutusi ette ning suuusaveerandil vuhisesin koos õpilastega mööda looklevaid lumiseid radu, vaheldusid järsud tõusud pikkade langustega... Aga peab ütlema, et mul andis tol korral 4.klassi poiste kannul püsida, loomulikult nendest nõrgem ka näida ei soovinud, isegi "hüpekatelt" õppisin hüppama...Tore kogemus kogu eluks!
Aeg on lipanud oma rada- olen keskealine õpetaja, kes pole mõned aastad isegi mitte tervisespordiga aktiivselt tegelnud-kahjuks, aga minu imestuseks oli 4.klassis päris palju poisse ja tüdrukuid, kes ei jõudunud õppekäikudel minuga sammu pidada. Järeldused saab igaüks ise teha...
ÕNNEKS ESIMESED ÕPPEKÄIGU NÄITAVAD, ET 1.KLASSI ÕPILASED JÕUAVAD KÕNDIDA JA KEHALISE KASVATUSE TUNNID KUULUVAD LEMMIKTUNDIDE HULKA.
MÕNUSAT LIIKUMIST KÕIGILE! EESKUJUD ON MEIL OMA KLASSIST VÕTTA!

0 kommentaari:

Postita kommentaar