4.10.15

Tänu vanematele!

Kui minu tuppa ei kostuks võõrad rõõmud ja mured, 
kui minu tuppa ei kostuks võõras nutt ja naer,
 kui oma südame luku ja riiviga suleks, 
milleks, milleks siis mulle mu aeg!?

 Mõtlesin 10 a tagasi kooliteelt kõrvale astuda, korraks vaatasingi nukuteatris lapsi ning õpetajaid kõrvalise pilguga ja süda juhtis ikka kooli tagasi. Armastan siiralt kõiki oma lapsi läbi aegade, austan vanemaid ja tunnen rõõmu kolleegidest. Õpetaja amet on ilus amet.

Head vanemad! Kui palju jõudu Teie head sõnad annavad! Aitäh märkamast ja seda ka ütlemast! Te tõesti teete seda pidevalt, nii armas!

 Juhin tähelepanu ka autoriehetele, mida kõige suuremate sündmuste puhul kannan. Andeka kunstniku- Paul Pärtli ema Kertu roll kirjutamise   maastikul pole väiksem. Mõtleme näidendite peale, mis meie  lastele nii palju rõõmu valmistasid, ühtehoidmist, üksteisega arvestamist,  lavakogemusi, esinemisulgust jms  õpetasid. Tahan väga kogu oma klassiga raamatu esitlusel  olla. See päev  tuleb varem või hiljem! 

Ka mina poleks jõudnud haridusministri tänukirjani, kui poleks lapsevanem põhjalikku kirjatööd teinud.
 Suur- suur aitäh!



Õpetajate käes on kõige hapram materjal. Kas oskame alati hoida, mõista ja aidata inimhinge? 




0 kommentaari:

Postita kommentaar