17.10.15

Mõtteid koolilelust suures majas

Õpilased jagasid enne koolivaheajale minekut oma koolielu rõõme ja muresid. Teen väikse kokkuvõtte kirjutatud ja räägitud mõtete põhjal.

Tüdrukute arvamused:

Mulle meeldib siin majas, aga väikses majas oli parem see, et ei pidanud kogu aeg klassist klassi rändama. Mulle meeldib siin õppida.

Mulle meeldib, et see maja on suurem, on palju erinevaid õpetajaid, palju klasse ja uusi huvitavaid aineid. Mulle meeldivad peaaegu kõik õpetajad.
Midagi väga halba polegi, on väikesed mured, mis häirivad, nt poiste käitumine.

Mulle meeldib siin, et on toredad inimesed ja ägedad trepid, toit ja puhvet. Mõnes tunnis poisid kogu aeg karjuvad, aga muusikas seda enam pole, ma ei tea miks.

Minu arust on siin majas palju lahedam kui väikses majas. Mulle meeldib, et tunnid on erinevates klassides. Mulle väga meeldivad meie õpetajad ja väga meeldib meie uus muusikaõpetaja. Vahel ma tunnis räägin mõne klassikaaslasega, aga ainult sellest teemast, mida me tunnis räägime. Mulle väga meeldib ka meie inglise keele õpetaja. Mõned poisid teevad tunnis müra, nüüd on vaiksemaks jäänud.

Hea, et saan siin teisi sõpru näha, koolitoit on hea, vahetunnid on piisavalt pikad.

Halb, et X (tüdruk) tundide ajal segab mind ja norib ka sõnadega.

Siin on teistsugune keskkond, saan vahetunnis ringi jalutada, uurida seinalehti. Siin on uued õpetajad, hea kodukord ja toredad õppekäigud.
Palju on õppimist, pikad koolipäevad, mõned õpetajad ei meeldi.

Suures koolimajas on päris tore. Ainus mure on see, et poisid hõiguvad ja räägivad paljudes tundides üle klassi. Õpetajad peavad kogu aeg nendega riidlema.
Õpetajad on toredad, söök on hea ja  mulle meeldib see kandikutega käimine

Mulle ei meeldi see, et inglise keele õpetaja hindab nii rangelt. Muu on väga hea, eriti meeldivad matemaatika ja eesti keele õpetajad. Loodusõpetuse õpetaja on ka väga hea.
Puhvetis on ka sõbralikud töötajad ja valvelauas töötav mees on ka sõbralik.

Mulle väga meeldib see koolimaja, aga mulle ei meeldi see, et poisid esitavad tundides tobedaid küsimusi ja lärmavad mõnes tunnis. Mul on tunne, et paljud õpetajad ei saa ka nende pärast hästi õpetada ja  korralikud õpilased ei saa rahulikult õppida.

Mulle meeldib koolitoit ja olen siit majast saanud väga palju uusi sõpru. Mulle muidu väga meeldib siin, aga liiga palju reegleid on. Klass on väga tore ja ühtehoidev.

Mulle meeldib, et sööklas saab kahe toidu vahel valida ja et on palju aineõpetajaid. Klassis häirib see, et mõni poiss räägib pidevalt üle klassi. Muidu on meie klass väga tore ja enam- vähem ühtehoidev.

Mulle meeldib põhimõtteliselt kõik: õpetajad on toredad, õppeained mulle meeldivad jpm. Tobe on see, et üks klassivend jookseb kogu aeg otsa, aga ta ei vaata isegi tagasi ega vabanda mitte kunagi. Tal oleks nagu ükskõik, mida ta teeb. Muidu on kõik hästi.


Poiste arvamused:

Mulle meeldivad uued õpetajad ja uus koolimaja. Midagi halba ei ole.

Mulle meeldib kõige rohkem sööklas uus süsteem. On palju toredaid õpetajaid. Puutöö on ka väga lahe ja mulle meeldib kõik. Vahel olen väsinud, aga see käib asja juurde.

Mulle meeldivad uued klassiruumid ja õpetajad. Mulle meeldib kõik siin koolis.

Kõik on tore. Mulle meeldivad eriti õppekäigud, õppeained ja õpetajad.

Mulle meeldis väike koolimaja rohkem, sest seal ei pidanud sööklas järjekorras seisma ja seal oli oma koduklass.
Mul ei ole mingeid probleeme ning siin on kõik tore.

Tegelikult saan ma märkusi enda pärast, aga vahepeal saan pinginaabri pärast. Muidu on kõik hästi.

Mulle väga meeldib siin koolis, arvan, et isegi rohkem kui väikses.

Kõik on hea, näiteks õpetajad ja kuidas nad õpetavad. Sõbrad on head ja kõige rohkem meeldib, et käime klassist klassi. Minu arust olen märkusi saanud asja eest. Mõned ka karjuvad ja lükkavad üksteist.

Mulle meeldib suur maja, kuna siin on palju parem, siin on parem söökla, garderoob ja rohkem ruumi.

Mulle meeldib puhvetis süsteem. Kõige paremini tunnen ennast muusika ja matemaatika tundides.

Õpetaja:

 Ma siinkohal ei nimeta, kes ei oska vabandada ja kes tunnirahu hoida, oleme pikalt analüüsinud eksimusi ja ebaviisakalt käitunud õpilased on teinud järeldused ning lubanud oma käitumist kontrollida.
Hea, et üleminek ühest koolmajast teise on kenasti sujunud, muresid tuleb ikka elus ette. Ennast teraselt vaadates ja teist hea sõnaga toetades on kõik lahendatav. Minul on küll rõõm viiendat klassi õpetada õppima ja kasvamisprotsessidele kaasa elada. Olete õpihimulised, sõbralikud ja huvitava maailmavaatega noored inimesed.

0 kommentaari:

Postita kommentaar