15.11.12

Preili Majasokk pajatab...



 Oh, sa armas Mooses, missugune korralagedus! Väikevenda pole üldse koolis, Karlsson temutab jälle  ja tirriteerib, Madlike oma väikeõega mängib koos Pipi ja hr Nilssoniga...

Vähe sellest, armas Mooses, need üleannetud Pipid ja Nilssonid naeravad minu- preili Hilduri üle, kes on teel    
televisiooni...        
                           


Bullerby tüdrukud ja Arabellad, Vahtramäe Emil ja meisterdetektiivid- kõik on ühte aega ja ruumi ennast sisse seadnud. Sina, armas Mooses, ma ütlen veelkord- mingit korda ei ole siin majas, võib-olla ainult tolmukord...

 No mida te uurite kogu aeg, parem koristage klass ära!
 Sa armas Mooses, kui pahane ma olen, ei mitte päris kõigi peale, ikka fotoaparaadi peale, lennutaks teise koos Karssoniga aknast välja, aga parajalt paks mees oma parimates aastates on jälle lennus... Kõik need  teised poisid on ka  kadunud? Vahtramäe  Emil (Raian) veel kogus tegelastelt enim hääli ja lemmikuteks osutusid ka Karlsson( William) ning Härra Nilsson (Kutt)
No loodame, et minu armas nimekaim pr Sokk saab siiski mõned  pildid kadunud poistest mulle kui karismaatilisele preilile  lähetada...


Tänan teist preili Hildurit!
Sa armas Mooses, kõik polnudki väga halb. Kui õpetaja Lea soovis omal  moel tundi anda, nõudsid need, no päris armsaks saanud väänikud,  mind kui professionaali oma õpetajaks.  Nad oleksid isegi siis rahul, kui saaksin igal neljapäeval oma suurepäraseid andeid jagada ja korra majja luua...Talendid, tagasi kooli! Vaatame, mida  juhtkond sellest arvab?
 

0 kommentaari:

Postita kommentaar