25.10.11

Mõned mõtted...

Mõtted tulevad ja lähevad, mõtteid saab juhtida ja muuta. Selle töö juures pole valesid vastuseid, on vaid sinu arvamus. Sinul on õigus mõelda nii, nagu sa soovid.

Tööjuhend:

Lõpeta laused. Mõtle oma mõtet ja pane see paberile.


Kokkuvõte 1.veerandi viimasel koolipäeval kirjutatust.(Mõned laste mõtted kattusid, ainult erinevad lugemiseks)


KUI PÄIKE PAISTAB, siis on kaunis ilm, lähen õue, ilm on soe, saab päevitada, olen rõõmus, tahan ujuda, on kuum, on mul hea tuju, saab õues olla,sest on soe; on soe ja mõnus, on hea olla, siis vihma ei saja, siis ma tahan ujuda.


KUI OLEN RÕÕMUS, TAHAN MA meisterdada, ujuda, klotsidega mängida, tantsida, olla lõbus, mängida, laulda, õues olla ja hundiratast teha, kooli minna, et kõik on rõõmsad, joosta, pargis käia, lõbutseda, veel lõbusamaks minna, ema aidata, lugeda, randa minna.


MA NUTAN, KUI end katki kukun, on kurb, mul on paha tuju, teine lööb mind, kukun, tahan, saan haiget, mind ei panda tähele, saan pahandada, on valus, keegi teeb mulle haiget, kui teised pahandavad, issi ja emme pahandavad, mind solvatakse, ilm on kole, õpetaja on minu peale pahane.


KUI ISA NÄGU ON TÕSINE, MÕTLEB TA ,et, lapsed, me jääme hiljaks; millegi tõsise peale; oi-oi-oi; et midagi halba on juhtunud; reisist; et mina tegin pahandust; et ma peaksin õhtul varem magama minema; et ei tea, millal laps koju jõuab; töö peale; tööasjade peale; paha; mis sa küll oled teinud; ei osta enam kunagi neile mänguasju; minna ujuma.


EMA NAERAB, SEST tal on hea meel; talle meeldib mingi nali; sest tegin kõdi; ma panin ta kõige pikema kleidi selga; ma ütlesin naljaka sõna; ilus ilm on ja saab minna randa; ta on rõõmus; ma olen liiga lõbus; tal on lõbus; lapsed teevad nalja; ma olen tubli; ma kukun.


RUTTAN KOJU, SEST peole on minek; mul on kiire; söök sai valmis; kodus on mõnus olla; film hakkab; mulle meeldib; pean kodust minema oma õele lasteaeda järgi; tahan süüa; mul on kõht tühi; ema ja isa ootavad mind; külalised tulevad; kool sai läbi; mul on koolist tulemisega kiire; saaksin kõik ära õppida; tunnid said läbi.


MULLE EI MEELDI, KUI keegi kakleb; vihma sajab; emme riidleb; teised nutavad; ussid ja sisalikud; ema ja isa tülitsevad; ema ja isa pahandavad; paha sõber, kaklemine; joosta; kiusatakse; laulmine; joon; muusikatund; lumi; keegi nutab; keegi solvab mind; pahad poisid.


MA ARVAN, ET KOOLIS ON palju vahvaid tunde,väga ilus, hea, tore, lahe, väga hea, lõbus, väga hea käia, vahva.


MINU LEMMIKTUND ON eesti keel ( 6 õpilasel), kehaline kasvatus ( 6 ), matemaatika (3) kunsti- ja tööõpetus (3), muusika.


VABAL AJAL MA loen, mängin jalgpalli, mängin,vaatan telekat, mängin puutekaga, mängin õe ja vennaga, mängin sõpradega, tahan mängida, magan, joonistan, lähen maale, sõidame perega maale, mängin pargis.

0 kommentaari:

Postita kommentaar