20.11.15

Arvutiring

Arvutiringi tulemise eelduseks on huvi kõige kohta, mis puudutab arvuteid/informaatikat. Huvi võib olla nii üldine kui ka spetsiifiline (konkreetne suund). Oodatud on nii tüdrukud kui poisid 5.-6. klassist. 
Ringi toimumise aeg: reedeti, kell 13-14.
Osalemiseks palume saata digiallkirjastatud sooviavaldused e-mailile:maarit.koolituskeskus@westholm.ee. Ring alustab tegevust, kui grupp on täitunud.  

Tutvutakse arvuti riistvaraga
  • Milline riistvara on vajalik, et arvuti ekraanile jõuaks pilt
  • Kuidas arvutit füüsiliselt uurida turvalisust silmas pidades
  • Kuidas arvutit tolmuvaba hoida
Tutvutakse tarkvaraga
  • Tasulised ja tasuta programmid (Windows, Linux, Android; Photoshop, Paint.net jm)
  • Programmidele uuenduste tegemise/aktsepteerimise vajadus ja olulisus
Programmeerimisega tutvumine
  • Mis on programmeerimine
  • Erinevaid programmeerimise keeli, alustades HTML-ist
Turvaliselt internetis
  • kuidas märgata, kui minu arvutisse tahab end installeerida pahavara
  • turvatarkvarast
  • kuidas reageerida (näiteks: mina olen oluline/tähtis, ma ei pea midagi endast rääkima, mida ma ei taha)
  • salasõnad
Samuti on võimalus küsida endale huvipakkuvaid küsimusi ning neile otsitakse koos vastuseid - õpitakse huvitavatele küsimustele vastuseid otsima. 
Ringi tasu 19€ kuus 
Juhendaja: Katrin Rannaste

0 kommentaari:

Postita kommentaar