3.6.15

Ma võtan kaasa...

Mida võtan kaasa, mida jätan maha? 

Ma võtan siit koolist kaasa kõik need toredad mälestused ja õpetajate head õpetused.

Siia jätan õpetajad, keda ma kindlasti tagasi külastama tulen.

Ma võtan endaga kaasa rõõmsa meele, joonistamisoskuse, näitlemisoskuse ja sõbrad.

Ma jätan maha halva tuju, laiskuse ja väsimuse.

Ma võtan koolist kaasa tarkuse, rõõmu, näitlemis- ja tantsuoskuse. Jätan maha Lutikas Leemeti kõndimiskepi, vana käekirja, vanad õpikud ja sõbraliku sahtli.

Ma võtan siit kaasa head hinded ja rõõmsate õpetajate hea tuju.

Siia jätan maha meie teises klassi saadud KRÕF-i võidu au.

Ma võtan siit väiksest majast kaasa teadmised ja sõbrad ja õpetaja.

Ma jätan maha klassiruumi ja mõned kunstitööd.

Võtan kaasa rõõmsa meele, julguse, oskused, usinuse, head mõtted, näitlemis- ja tantsuoskuse.

Jätan maha vana klassiruumi, mõned sõbrad, halva tuju ja arglikkuse.

Kaasa võtan ma teadmised.

Siia jätan ma teised õpetajad, kes on mind terve selle aja õpetanud.

Jätame maha väikese koolimaja. Kaasa võtame head kogemused ja oskused. Võtame kaasa õp Lea Heieri

Ma võtan siit kaasa päikest ja soojust, hoolivust, heldust , südamlikkuse ja palju häid mälestusi.



0 kommentaari:

Postita kommentaar