10.5.15

Head emadepäeva!

"Emaarmastus on kõigi armastuste ema.” 
L. Meri

Ema on hoole ja armastuse võrdkuju. Tema tingimusteta mõõtmatu armastus saadab last  kõigil 365 päeval ja ööl. 
Emadepäev on siirate  tunnete, tänu ja armastuse päev!
Õnnitlused kõigile emadele ja vanaemadele!



Kaunid kaardid ja ehedad mõtteterad emadele lastelt.


Sind tuleb hoida nagu liblikat.
 Sinust ilusamat pole olemas.
 Tähed on sinu kõrval tuhmid.

Sa oled ilus kui tulp. Sa oled usin ja rõõmus.

 Aitäh, et sa oled mind hoidnud! Aitäh, et sa mind aitad!
 Kas on üldse kedagi paremat?
 Täiesti imeline. Tõeliselt ilus! Väga kallis mulle! Asendamatu!
 Minu pojeng.
 Aitäh, et oled teinud minu jaoks kõik, mis vaja.
 Kallis oled mulle!
 SA oled alati olnud roos võillillede seas.
 Sa oled särav nagu ladvaõun.
 Sa oled parim ema terves ilmas.
 Ükskõik, kas sajab vihma või paistab päike, päevas on alati midagi rõõmustavat!
 Ära kunagi kurvasta!

Aitäh, et sa oled minu jaoks kogu aeg olemas!







0 kommentaari:

Postita kommentaar