28.1.12

Milline on parim kingitus?


/Karolini joonistus/
"Mulle meeldib I PAD, sest see on elektrooniline ja seal on lahedad mängud," leiab Kutt ja veel 11 õpilast.

Ma tahan seda pilti, sest mulle meeldivad draakonid.
/Sass/

Seal pildil on 2 nagi ja 1 kell. Mulle meeldisid nad sellepärast, et neid läks just vaja.
/Noora Liis/

Mulle meeldib PSP, sest seal on lahedad mängud. Sama käib ka I PAD-i ja telekamängude kohta. Kutsikas on minu meelest nii armas. Mul on kodus palju kutsikaid, mis on kaisukad.
/Paul Pärtel/

Ta on äge ja temaga saab mängida.
/Els/

Mulle meeldib koer, sest ta on nii nummi.
/Elisabeth/

/Marko /

Mina tahksin väga koera, sest koer on minu lemmikloom.
/Anett/

Mulle meeldib papagoi, sest ta on kõige ilusam loom.
/Annabel/

Oma tuba meeldib mulle sellepärast, et siis koolitöid tehes väike õde mind ei sega.
/Mari/
"Minu parim kink on minu tuba, " leiab ka Freia.

Meeldib rakett, kuna ta on lahe, meeldib auto, kuna ta on kiire; lego-rong, kuna ta sõidab; kass, kuna ta on armas.
/Romet/

Tahaks omale mõistatuste- ja juturaamatut.
/Kirke/

Kõige parem kingitus on 2- ja poole -aastane õde. Soovin muusikaõpetajat endale, mänguarvutit ja koerakutsikat.
/Lembe/
Mariale meeldib veel kass, sest temaga saab mängida ja raamat, sest seda saab lugeda.

0 kommentaari:

Postita kommentaar