15.12.11

Rühmatööde tutvustused


Kui ma oleksin päkapikk...

Rühmad said suurepäraselt tööga hakkama.

Julgemad ja sõnaosavad esinejad on seekord poisid.

Aga võimalik on kogu jutt ka koos ette kanda!

Väga tublid olete! Kõige põhjalikuma rühma loovtöö on veel valmimisel.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina olen teie klassi jaoks täiesti võõras inimene, aga läbi tuttava-tuttava olen juhtunud blogil silma peal hoidma ja tahaks ära märkida, et lisaks toredale ja aktiivsele õpetajale on teil klassis nii ILUSAD lapsed. Vaatasime just mehega, et on ikka pärlid kokku sattunud. Jaksu 1 A-le!

Lea ütles ...

Tänud!
Pärlikesi peab tasapisi iga päev lihvima, et nad veelgi enam säraksid.Olen ise ka väga õnnelik, et 1.a lastel on soodne pinnas igakülgseks arenguks.Kodused väärtushinnangud peegelduvad ju laste käitumises ja õppimises.

Postita kommentaar