4.6.14

Kolmas klass jääb seljataha...


Palusin  mõne reaga kooliaasta kokku võtta. Seekord siis  sellised mõtted:


Mulle meeldis kooliaasta väga. Meil oli mitmeid lahedaid sündmusi: playbox, klassihommikud, stiilinädal ja teised sündmused. Mulle meeldisid ka tantsutunnid. Üks minu lemmiküritus oli KRÕF ning vanalinnapäevadel näidendiga esinemine.
Ma ootan väga järgmist aastat.
ELS

See kooliaasta oli väga lahe! Mulle meeldisid kõik ekskursioonid ja tähtpäevad. Ma tahaksin tänada õpetajaid, kes on meie heaks  nii palju pingutanud.
Tänan sõpru, kellega on olnud väga lõbus!
Uule aastal tahaksin, et iga reede oleks nutiseadmete päev.
FREIA

See kooliaasta möödus väga kiiresti. Minule meeldis kõige rohkem stiilinädal. Ma sooviksin, et oleks veel rohkem üritusi, siis on veel lõbusam ja koolipäevad mööduvad kiiremini.
Mul on maailma parim õpetaja!
Klassihommikud olid parimad, aga alati saab veel paremini.
Head suvevaheaega!
ANNABEL

Kool lõppes väga kiiresti. Mulle meeldivad tundidest kunsti- ja tööõpetus ning matemaatika. Ma ootan neljandat klassi, sest siis tuleb arvutiõpetus.
Ma sain ka uusi sõpru: Mari, Annabel, Els ja Maria. Meeldisid klassihommikud.
NOVALEE

Kooliaasta oli väga tore. Eredamad hetked olid seotus üritustega, näiteks KRÖF, mis oli väga tore, samuti klassihommikud ja peod.
WILLIAM

Oli teadmisterikas kooliaasta. Eriti meeldis inglise keel, aga matemaatika meeldis ka.
KRISTIJAN

Sel kooliaastal oli tore võita nuputamisvõstlus, mille meie kool juba teist aastat võitis.
Mulle meeldis väga lõpuekskursioon, kus me käisime kaevanduses ja nunnakloostris. Meeldis ka esineda oma klassi näidendiga Bastioni aias.Ma loodan, et Pauli ema kirjutab meile ka uue näidendi.
Mulle meeldis ja meeldib praegugi meie õpetaja.
MARIA

Mulle meeldisid kõik klassihommikud ja Pauli ema kirjutatud näidend. KRÕF-il meeldis ka mulle väga. Ja mulle meeldis veel praktikant Kadi.
Ootan juba väga 4.klassi, sest siis olen mina ja minu klass kõige targemad inglise keeles väikses koolimajas.
Oli kõige parem õppeaasta üldse kolme klassi peale kokku.
Ma ootan juba neljapäeva, siis saame tunnistused ja algab suvevaheaeg.
See oli nii hea õppeaasta!
ITI

Halloween oli lõbus. Valentinipäev äge. KRÕF oli võimas. Rahvatantsus sai palju tehtud. Klassihommik oli võimas, seal olid palju asjad olemas. Mõni väike asi oli ka puudu.
PAUL PÄRTEL

Terve kooliaasta oli tore, aga kõige rohkem meeldisid kunstitunnid.Playboxil oli väga palju lahedaid esinemisi. Ekskursioonidest meeldis mulle lõpueksursioon. Väga tore oli ka  eile bussis 3.b klassiga. Väga tore oli koos toredate inimestega aega veeta..
Aitäh klassikaaslastele ja õpetaja Leale.
ANETT

See kooliaasta tundus teistest aastatest palju lühem. Me käisime väga palju eksursioonidel ja teatris. Eilne oli ka tore. Väga- väga tore õppeaasta oli.
KAROLIN


See kooliaasta oli väga tore! Kõige rohkem meeldisid üritused, näiteks  südamenädal ja kadripäev.
Soovin klassikaaslastele head suve!
ROMET

Sügisel meeldis kõige rohkem playbox ja tahaskin ka järgmisel aastal seal osaleda. Meeldis ka see, et mu õde tuli esimesse klassi.
Talvel meeldis stiilinädal.
Kevadel meeldis see, et sai juba kooliõue minna.
Ilusat suve!
MARI

Mulle meeldisid sel kooliaastal viktoriinid, olümpiaadid, peod ja praktikant.Järgmine aasta võiks ekskursioonil ööseks jääda.
See kooliaasta läks nii kiiresti. Vahepeal tundus, et millal see läbi saab, aga nüüd saigi.
Mulle see aasta  meeldis.
KUTT

Meil oli väga tore kooliaasta. Käisime ekskursioonil nunnakloostris ja oli väga palju klassihommikuid. Ma sain uue sõbra- Annabeli. Veetsin väga palju aega koos oma parimate sõprade Iti ja Kirkega.
Soovin kõigile head suve!
LEMBE

See aasta oli päris  põnev. Toimusid üritused nagu palybox, stiilinädal jt. Eriti meeldis teisipäevane eksursioon. 1. ja 2. klassi ei olnudki nii vahvaid ekskursioone.
Ma loodan, et järgmine kooliaasta on väga tore.
LIISA

Mulle meeldi kõige rohkem kaevandus. Seal oli lahe rongiga sõita. Samuti meeldis mulle koolis õues ollas. Ootan juba 4.klassi, et saada arvutitundi.
RAIAN

See kooliaasta oli väga tore ja möödus kiiresti.Mulle meeldis väga maa-alune rongisõit. Loodan, et 4.klassi on sama tore.
KIRKE

Mulle meeldis playbox. Kõige meeldejäävam oli klassiga reisimine. Ma ootan väiksemaid kooli, et neid nunnutada. Soovin oma klassile  ilusaid suvepäevi!
ARTHUR ROHAN

Mulle meeldis klassihommik, klooster ja kaevanduspank. Rahvatants oli ka tore.
NOORA LIIS

Mulle meeldis kõige rohkem klassiga igal pool käia ja ilusad viied ning neljad. Ma arvan ja loodan, et klassikaaslastel tulevad ka tunnistustele viied.
RUDOLF


Mulle meeldis kõige rohkem moenädal, aga muud põnevat oli  ka, näiteks jõulud, klassihommikud.

ELISABETH

Mulle meeldisid sel aastal klassihommikud ja olümpiaadid. Väljaspool kooli käisisme emaga kontsertidel.
SASS

0 kommentaari:

Postita kommentaar