18.12.12

Jõulud vanas metsatalus

Oli väga tore! Tegelastest meeldis mulle kõige rohkem hiir ja meeldis ka jänes, mängud olid ka lahedad.
/Freia/

Mulle meeldis hiire tants.
/Elisabeth/
Mulle meeldis eriti see,et kass tegi palju nalja.
/Rudolf/

Mulle meeldis see, et nad ei rääkinud, vaid oli ainult jutustaja, meeldisid ka tantsud.
/Maria/


Väga tore oli teater ning mängud olid uued ja ägedad. Tahaks kunagi seal veel käia. Seal oli väga tore. Kass oli nii totakas ja naljakas.Teater on hea! 
/Paul Pärtel/


Mulle meeldis tegelikult kõige rohkem jänes ja mängudest meeldis see mäng, kus üks läks ukse taha ja teine oli kapten.
/Iti/


Mulle meeldis kõuts ja laulumäng.
/Karolin/


Mulle meeldis kõuts, sest ta tegi hästi palju nalja ja ta tõi teistele kingitusi.
/Kutt/

Mulle meeldis kõige rohkem must kass, sest ta tegi nalja.
/Els/

Üks ülisuur sõbrakallli!
Ja üks õrn personaalne kalli!

0 kommentaari:

Postita kommentaar