27.8.12

Marko võidukas motosuvi

Minu suvi oli tore, käisin reisimas Itaalias ja Soomes. Itaalias sõime palju jäätist, issi ostis ühel korral külmkappi ka 48 mahlajäätist ja see maksis ainult 6 eurot. 
Hiiumaal käisin ka, 2 korda - esimesel korral kardivõistlusel ja teisel korral lihtsalt puhkamas koos sõpradega. Hiiumaal ronisime kõigi kolme tuletorni otsa ning vaatasime Kalana sadamas lasteetendust "Väike Tjorven".
Minu suvi tõi ka mitu karikat ja võitu - kardivõistlusel ja motikavõistlusel. Mulle väga meeldis minu suvepuhkus.
 Elagu motosuvi!
 Elagu suvi!                

Kardivõistlus I, karikaga

 Kardivõistlus I, pärjaga
 Kardivõistlus I
 Kardivõistlus II, enne start
 Kardivõistlus II, kohe algab võistlus
 Kardivõistlus II, peale võistlust.
 Mina lendan!
 Motikavõistlus. Enne töö ja siis palk!

 Motikavõistluseks  valmistumine
 Motikavõistlus
Veneetsia, juuni 2012

0 kommentaari:

Postita kommentaar